عاشق تنها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





به اين ميگن يه عشق واقعي

گفتم غم تو دارم

                        گفتا چشت در آيد

                                               گفتم گه ماه من شو

                                                                           گفتا دلم نخواهد

گفتم خوشا هوايي كز باد صبح خيزد

                                               گفتا هواي گرميست. اه اه !!! عرق در آمد

گفتم دل رحيمت كي عزم صلح دارد

                                             گفتا برو به سويي نا گل ني در آيد!!!

گفتم زمان عشرت ديدي كه چون سر آمد

                                                گفتا كه اي واي دير شد!داد مامان در آمد!!!



نظرات شما عزیزان:

REY
ساعت22:41---12 آذر 1391
چه باحال
این تیکه مثه خودت با حال بودا
گفتا نظر بدین تو وبلاگم
گفتیم شما جون بخوا چه قابلی دارد ایا؟


شعیب
ساعت21:12---16 آبان 1391
عزیزم واقعال خوشمل بود ههههه


yasi jun
ساعت17:59---16 آبان 1391
اجی جونم likeeeeeeeeeeeee بیسته بیست بوووووووووود

محمد
ساعت20:25---15 آبان 1391
سلامممممممممممممممم
خوبی آبجیه گلم
خیلییییییییییییییییییییییییی یییی باهال بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط nadiya nourozi در 11:23 | |